Обговорюємо, чим робота над фічам для стартапа відрізняється від “роботи по ТЗ” в аутсорсі або більш зрілих компаніях і чому важливо вміння розкласти будь яку “складну” фічу на серію послідовних експриментів.
Новини:
- Апдейт по вакансії маркетолога
- Плашка “український продукт”
- Ховаємо профілі кирилицею
What’s a version of this feature that can be done in a day?
Будь-яка фіча це лише наші припущення: що насправді потрібно користувачам, наскілька складно це зробити та наскільки вона пріорітетна (важлива) в порівнянні з іншими задачами, які ми могли би зробити замість неї.
Варто думати про фічу не як “неподільний елемент даний нам Б-гом“, а намагатися розкласти її на серію експериментів, які можна запустити і перевірити по черзі.
Як може виглядати версія цієї фічі, яку можна зробити за пару годин? За добу? За тиждень?
Чим швидше ми отримаємо дані від реальних користувачів тим більше в нас буде actionable data що робити з нею далі – kill or double down.