Нова маркетинг стратегія Джина

Подкаст
Startups are hard
Випуск
38
Дата
26.01.2023
Тривалість
35 хв
Говорять
Де слухати

Challenge, який залишився у нас з 2022 року – експансія Джина за межі України.

В чому унікальні переваги Джина? Яку цінність ми можемо дати для компаній та кандидатів? Від відповідей на ці питання залежать наші перспективи на international.

Моя гіпотеза: Треба йти на ринок фултайм ремоут.

Пушимо фултайм ремоут як альтернативу аутсорсінг моделі, для компаній та канидатів, яких аутсорсінг не влаштовує або вони його не розглядають принципово.

Компанії:

  1. Хочуть мати повний контроль над рекрутинг-процесом.
  2. Важливий culture fit з командою, не лише технічні навички кандидата.
  3. Можуть отримати більш досвідчених людей за менші гроші, у порівнянні з пошуком на локальному (over-priced) ринку.

Після COVID компанії побачили, що ремоут працює. Якщо ти вже спробував ремоут, то залишається зробити ще один крок і почати шукати далі, ніж твій локальний ринок.

Кандидати:

  1. Робота по прямому контракту без посередника.
  2. Можливіть обрати цікавий тобі проект і не бути “ресурсом”, якого у будь який момент можуть перекинути з одного клієнтського проекта на інший.
  3. Це більш привабливо по грошах, ніш робота в аутсорсі.

Будемо шукати синьор-кандидатів з інших традиційних для аутсорсінгу локацій, які переросли типовий “галерний аутсорс” і хочуть спробувати щось більше.

Action plan

  1. Новий лендінг про переваги прямого найму.
  2. Покращення якості бази кандидатів.
  3. Стати експертом з ремоут найму на LinkedIn.
  4. Пошук синьор кандидатів на традиційних для аутсорсингу ринках.
  5. Launch a Substack/podcast to teach companies how to build remote teams.

Ризики

Market risk.

Можемо помилятися щодо того, скільки людей і компаній насправді розглядають фултайм ремоут замість локального найму чи праці в аутсорсінгу.

Execution risk.

Не можемо швидко робити те, що придумали. В першу чергу стосується розробки, але з маркетингом може бути схожа проблема – can’t hire a person who can do it well enough.

Scaling risk.

Навіть якщо вгадали з нішею та пофіксили продукт залишається ризик, що хтось інший скопіює цю модель і відмасштабується швидше. Ефективно витрачати гроші на маркетинг це теж скіл, якому треба вчитися або залучати з ринку.

Але спочатку варто переконатися, що ми знайшли свою нішу і нам є що масштабувати. :-)

Wanna help?

Якщо цікаво долучитися до команди – as always, let’s talk.

Попередній випуск
Наступний випуск