Challenge, який залишився у нас з 2022 року – експансія Джина за межі України.
В чому унікальні переваги Джина? Яку цінність ми можемо дати для компаній та кандидатів? Від відповідей на ці питання залежать наші перспективи на international.
Моя гіпотеза: Треба йти на ринок фултайм ремоут.
Пушимо фултайм ремоут як альтернативу аутсорсінг моделі, для компаній та канидатів, яких аутсорсінг не влаштовує або вони його не розглядають принципово.
Компанії:
- Хочуть мати повний контроль над рекрутинг-процесом.
- Важливий culture fit з командою, не лише технічні навички кандидата.
- Можуть отримати більш досвідчених людей за менші гроші, у порівнянні з пошуком на локальному (over-priced) ринку.
Після COVID компанії побачили, що ремоут працює. Якщо ти вже спробував ремоут, то залишається зробити ще один крок і почати шукати далі, ніж твій локальний ринок.
Кандидати:
- Робота по прямому контракту без посередника.
- Можливіть обрати цікавий тобі проект і не бути “ресурсом”, якого у будь який момент можуть перекинути з одного клієнтського проекта на інший.
- Це більш привабливо по грошах, ніш робота в аутсорсі.
Будемо шукати синьор-кандидатів з інших традиційних для аутсорсінгу локацій, які переросли типовий “галерний аутсорс” і хочуть спробувати щось більше.
Action plan
- Новий лендінг про переваги прямого найму.
- Покращення якості бази кандидатів.
- Стати експертом з ремоут найму на LinkedIn.
- Пошук синьор кандидатів на традиційних для аутсорсингу ринках.
- Launch a Substack/podcast to teach companies how to build remote teams.
Ризики
Market risk.
Можемо помилятися щодо того, скільки людей і компаній насправді розглядають фултайм ремоут замість локального найму чи праці в аутсорсінгу.
Execution risk.
Не можемо швидко робити те, що придумали. В першу чергу стосується розробки, але з маркетингом може бути схожа проблема – can’t hire a person who can do it well enough.
Scaling risk.
Навіть якщо вгадали з нішею та пофіксили продукт залишається ризик, що хтось інший скопіює цю модель і відмасштабується швидше. Ефективно витрачати гроші на маркетинг це теж скіл, якому треба вчитися або залучати з ринку.
Але спочатку варто переконатися, що ми знайшли свою нішу і нам є що масштабувати. :-)
Wanna help?
Якщо цікаво долучитися до команди – as always, let’s talk.