Навіщо зробили гру єБайрактар? Як відеоігри допомагають впоратися зі стресом, тренуватися чи пришвидшити реакцію? Чим вони можуть бути корисними на війні?
- 00:00 – 06:02 Інтро (і трохи особистого досвіду)
- 06:02 – 09:29 Від історії створення відеоігор до сучасного застосування психологами та військовими
- 09:29 – 11:45 Про гру «єБайрактар» в застосунку «Дія» – психологічна розрядка під час війни
- 11:45 – 14:34 Реалістична гра ARMA ITV та гра, що передбачила повномасштабну війну Сombat mission: Black sea.
- 14:34 –19:50 Польська емпатична гра This War of Mine – гра на боці цивільного населення
- 19:50 – 22:00 Геополітична гра Geopolitical Simulator. Pover & Revolution. 2022 Edition
- 22:00 – 23:34 Відеогра Zero Losses компанії Marevo Collective про війну з точки зору окупанта
- 23:34 – 32:10 Користь і небезпека віеоігор: від пропаганди до зниження рівня агресії (фашисти, діти та путінський режим)
- 32:10 – 34:16 Проросійська гра Battle for Donetsk: видалена після 24 листопада 2022
- 34:16 – 37:44 VR-симулятори в підготовці українських військових
- 37:44 – 43:16 Військовий VR-тренажер ПЗРК «Ігла»: задонатити на тренажер для української армії на сторінці фонду «Повернись живим» можна тут
- 43:16 – 51:35 Чим військовий метавсесвіт відрізняється від відеоігор: навчання бойових пілотів в армії США
- 51:35 – 54:35 Відеоігри як інструмент відновлення психічного здоров’я
- 54:35 Рубрика «Що почитати» (і подивитися):
- Джейсон Шраєр «Кров, піт і пікселі. Тріумфальні та бурхливі історії по той бік створення відеоігор»
- Ганс фон Дах. «Тотальний опір: Інструкція з ведення малої війни для кожного»
- Фільм «Саллі» (англ. Sully) режисера і продюсера Клінта Іствуда (за мотивами реальної історії)
- Тімоті Снайдер «Про тиранію. Двадцять уроків двадцятого століття. Графічна версія»